Bütün yorumları okudum, kimse bahsetmemiş ama un miktarı çok önemli bence. Unu çok koyarsan ve hamur katı olursa kek de sert olur. Ben unu hep az koyarım.
3 yumurta
1 sb sıvıyağ
1 sb süt
1 sb şeker
Kabartma tozu
Vanilin
Çay kaşığı ile karbonat
Ve bence en önemlisi 2 sb un
Bu tarifle kekim yumuşacık ve kabarık oluyor.
Herkes 3- 3.5 bardak un koyuyormuş bence o kekler kabarsa da yumuş yumuş olmaz. Tecrübe ile sabit 😇