Btrk bebeğiniz babasız büyümez. Onun bir babası var. Siz boşansanız da evlide olsanız babalık yapmak istemeyen adam yapmaz zaten.
siz eşinizi sevdiğinizi için aile olmayı sevdiğiniz için verdiğiniz emekler için boşanmak istemiyorsunuz. Kendinize açık olun.🌸
tartışma ortamında büyütürseniz bebeği bir de üstüne senin için katlanıyorum bebeğim derseniz ve çocuğunuz bunu algılayacak yaşa gelirse , kendini suçlamaya başlar.annem benim için katlanıyor der. Sonra çevresinde olup biten herşeyi kendisine yorar.
Boşanın diye söylemiyorum , tam tersi aileniz bir olsun mutlu olsun diye söylüyorum ❤️
Eşinizle aranıZdaki sevgi saygı sonsuz olsun mutlu bir yuvanız olsun 🤗 amin