Kızlar merhaba, bebeğim 3 buçuk aylık. Eşimle ciddi sorunlarım var. İki günde bir muhakkak tartışıyoruz. Kavga ediyoruz. Hatta ben artık her seferinde sinir krizleri geçirir oldum. Bir türlü kendimi ona ifade edemiyorum. Hep yanlış anlıyor beni, hep eleştiriyor, azarlıyor, aşağılıyor. Yapma diyorum. Olayları bu noktaya sen getirdin diyor. Bebeğimle ilgilenemez oldum artık. en son intihar etmeye bile kalkıştım. İlaç kullanmama da şiddetle karşı eşim. Evlendiğimizdn beri böyleyim. Öncesinde çok sağlıklı biriydim. Ne yapacağımı şaşırdım. Bebeğim için çok üzülüyorum.