Deletedmom123 Berilsare Bizzat gidip başlama yapmanız veya vekaletle yaptırmanız gerekir . Başlama yaptıktan sonra doğum raporunu idarenize verip doğum iznini başlatırsınız. Gerçi bebeğiniz üç aylık muhtemelen doğum izniniz bitmiştir .
GSA1319 Berilsare ücretsiz izin alabilirsiniz doğumdan önce atanmamış olduğunuz için bunun dışında yapabileceğiniz pek bir şey yok hayırlı olsun ☺️
Sevdadoga Berilsare eskiden adaylığın kalkmadan ücretsiz izin alamıyordun şimdi nasıl bilemiyorum 🤷♀️