Arkadaşlar merhaba yarın atama açıklanacak biliyorsunuz atanacak olup göreve başlama işi nasıl olacak yeni anne olanlar mesela ben 3 aylık bebeğim var izmirdeyiö diyelim Diyarbakır’a atandım
izin vs alamaz mıyım hemen göreve mi başlamak gerekiyor
siz neler yaptınız ?