Blue2022 4.5 yas oğlum var Allah nasip etti şimdi 7 aylıkta bir kızcemiz var 🥰 bizim oğlumuzda çok hırçın öyle canavar diyebileceğimiz bir çocuk değildi hatta kızımızda insallah onun gibi olur dedik. Fark var mı? Bilemiyorum şimdi düsününce her evlat çok özel bizde en çok baba kız çocuğunun tadını alıyor sanırım çünkü aralarında büyük bir aşk var 😂 ama saygılı, duyarlı, adaletli çocuk yetiştirdiğimiz sürece kızı erkeği farketmiyor bence 🙂↔️ amaaa ilerisi içinde düşündüğümde biz 2 kız 3 erkek kardeşiz annem iyi ki kızlarım var der hep bizimle rahat eder, böyle de düsününce her annenin bir kızı olsun 😅🌸