Blue2022
Ben hiç anlayamadım bu cümleyi. 4 yaşında bir oğlum var. Bana inanılmaz cilveli, tatlı dilli, naif sürekli kendince beni her şeyden korumaya çalışan küçük bir Süper kahraman kendisi🥰
Bence bu yetiştirmeyle alakalı bir durum. Oğlum gerçekten kuduruktur ama ne mızmız bir çocuk oldu ne de hırçın. Anlattığında anlayan, empati kuran, dinleyen bir çocuk.
Çevremde ise kız çocuğu olarak kendi yeğenim hariç pek iyi bir örnek görmedim. Hepsi aşırı hırçın ve sinirli çocuklar. Muhtemelen ailelerinin bunda etkisi çok. Çocukların bir suçu yok elbette. Ama hırçın çocuk hiç çekilmiyor.
Kendim de biraz kudurarak oynayan enerjik bir kadınım. O sebeple oturup kız çocuğu ile sakin sakin oynayamıyorum yeğenimi de kudurtuyorum😂
İkinci bir çocuğum olursa ilerde erkek olursa çok mutlu olurum. Çünkü aksiyon 2 katına çıkar😂