annebebek3 durubalci ben ertesi gün hapını çok içtim hiç birinde de hamile kalmadım doğum kontrol hapı içerken kaldım ama 😀
cakebabe meyra9 kaç saat içinde içmiştin bende alıcam bugün 20 saat falan olmuş olacak ilişkinin üstüne bir de kesinleşti mi hamileliğin
cakebabe meyra9 hangi markaydı bende şimdi aldım 17 saat sonra çocuk düşünmüyorum kızım 20 aylık panik oldum 😭
meyra9 cakebabe ella içmiştim. Doktorum da çok şaşırdı büyük ihtimalle yumurtlama çoktan olmuştu ve hap işe yaramadı, yumurtlama zamanı mıydı baktın mı
cakebabe meyra9 tam yumurtlama günü değil ama orta yüksek risk gösteriyor bu ay 9 gün geciktiği için yumurtlama günüm de sarkmıştır diye ümit ediyorum senin yumurtlama günün müydü
BARTUMOM meyra9 bende 20 dk içinde içmiştim ama hamile kaldım şuan 3 yaşında oldu oğlum. Olmazları oldurmakta üstümüze yok . Yumurtlama dönemimde değildi adetime 10 gün vardı
meyra9 BARTUMOM geleceği varsa her türlü geliyor gerçekten. Hamilelik de bi sorun yaşadın mı? Bana saçma sapan konuştular korktum biraz
meyra9 BARTUMOM ya çok şükür o zaman bi doktor sağlıklı da doğabilir ya da kolu bacağı olmaz engelli olur ilerleyen haftalarda anlaşılır falan dedi. Araştırdığım kadarıyla hapın bebeğe bi etkisi yokmuş
BARTUMOM meyra9 hayır ya sonuçta içtiğiniz zaman daha bebek bile değil yumurta yani ilk 1 ayda içilen ilaçların bebeğe bir etkisi yoktur diyor doktorlar
M04 cglr91 merhaba kaç gün kanama oldu acaba.bende kullandım bu ay sadece 3 gün kanama oldu ve korktum bende şimdi
deniziniz meyra9 bu haplar 70 kilonun üzerindeki kafınlarda çok etki etmeyebilirmiş. Öğrenince şok olmuştum. En iyi korunma yöntemi adamdan uzak durmak galiba yaa her yöntemin riski var 😂