mysohn7 kalıtesız ise evet yırtık delık olabılıyor ama ben 4.5 senedır hıc sorun yasamadım hatta annem 25 sene saglık ocagınınkını kullanmıs bırsey olmamıs yanı tamamen ınsanın kendınde bıtıyor takmadan üflesınler delık mı degıl mı kalıtesız kullanılıyorsa🙈