TunaGoktug minikdokunuslar green clean kullandım 2 yaşına kadar çok da memnundum sonra granül sabuna döndüm . evde tamamen bitkisel ve temiz içerikli deterjanlar kullanıyorum şampuan ve sabunlar da dahil
znidasahin minikdokunuslar ben en temiz içeriğin sabun tozu olduğunu düşünüyorum o yüzden duru granül sabun ya da roxy sabun tozu alıyorum hangisini indirimde yakalarsam. İkisinden de aynı derecede memnunum ne bir leke kalıyor ne bir pislik. Yumuşacık ve mis kokulu da çıkıyor ek bir şey kullanmadan🌸
fistikannesii minikdokunuslar bende siveno kullanmıştım lekeleri hiç çıkarmıyordu şimdi sabun tozu kullanıyorum güzel temizliyor kurutma makinesine de atınca sertleşmiyor. Dalan, duru vs bu markalardan herhangi biri olur e bebekte satılıyor
myavocado minikdokunuslar Siveno kullanıyorum oğlum doğduğundan beri, sert gelmiyor bana çamaşırlar öyle bir sorun yaşamıyorum, suyun kireç oranı ile de ilgilidir bu durum belki. Kokusuz olması zaten olması gereken bebek deterjanı için.
beyzanur2211 minikdokunuslar e bebeğin granül beyaz sabunu siveno kullanıyordum ama atopik ciltli bebeğim iyi gelmedi beyaz sabunu hiç bir şeye değişmem asla hem de lekelere birebir
minkk Yeni doğan döneminde omo’nun hipoalerjenik sıvı deterjanı nı kullandım çok memnundum ilerleyen aylarda unı baby ‘nin aktif sıvı deterjanını kullanmaya başladık oda gayet güzel
meliketekinn minikdokunuslar uni baby kızım bir yaşında 🥰 toz olandan alacaktım duru veya dalin gibi arkadaşım onu kullanıyordu kıyafetler yıkanmış olmasına rağmen kızartma yapmışsın da kıyafet ona maruz kalmış gibi Bi koku bırakmıştı ondan uni baby mavi kapak kullanıyorum doğduğu mdan beri
mhtp16 minikdokunuslar ben unıbaybi kullanıyorum çok memnunum hem deterjan hem yumuşatıcı ikisini birlikte deneyin