limonlulolipop ben toz deterjan kullanıyorum mesela ön yıkama gözü ile diğer göze toz detejani koyuyorum ama az koyuyorum çamaşırlari atınca üzerine de atıyorum deterjan sonra beyaz sabunlar var ya kalıp banyo için kullanılan onları rendeliyorum bir ölçek deterjan gözüne bir ölçek de yine çamaşırların üzerine atıyorum koyu renkli lekeleri çıkarmıyor ama kızım küçük olduğu için deterjan zarar vermesin giydiği zaman kaşınma fln tek diye rendelenmiş sabun da atıyorum ablam söyledi bana bende öyle devam ediyorum ama güzel hoş oluyo sabunun kokusu siniyo detejandan çok çok hoş kokuyo🙃🤩