mommmyyy_ oğlum 2,5 yaşında kızım 9 aylık her ikisinde de kullanmadım, kullanma gereği duymadım. Kullanana saygım sonsuz fakat vurma, düşme, devrilme olarak tedirgin olacağım için özellikle bu yönden dolayı hiç ikileme girmeden almadım yakınlarıma da aldırmadım. Koca koca evlerimiz yok ne yazık ki bir oturma grubu dahi zor sığıyorken bir de yürüteçle uğraşamam açıkçası 😀 aman buraya çarpmasın, aman devrilmesin kafasındansa en iyisi olmamasıydı benim düşüncemde :)