Ne al derim, ne de alma.
Ben asla kullanmam derken, annemler alıp getirdi. Kızımda rengine heveslendi ağladı sızlandı, Bi iki koyayım dedim bende.
7.5 aylıktı ben koyduğumda, günde 10 dk en fazla 15 dk koyardım sonra sıkılırdı.
Zaten 9 aylıkken yürümeyi öğrendi, kaldırdım bende yürüteci.
Ha şöyle bişey var,
Benim kızım sanırım erken yürümenin verdiği Bi durumla da hafif bacakları ayrık yürüdü ilk 3 ay felan.
Yürütecin etkisi olmuştur illa bilmiyorum, erken yürümenin etkisi varmış ama onu araştırmıştım.
Yani bazı durumları göz önünde bulundurun alacaksanız.
Ben yürüme arkadaşı da almıştım ek olarak. Ama onu sevmedi sürekli düştü istemedi 🤷🏻♀️