forevermom görenler “benimki de böyle ağlardı” diyerek yaşadığın zorluğu normalleştirse daha kötü olurdun emin ol. Benim kızım da huysuzdu. Aslında huysuz değil hassas ve zorlanan bir bebekti. Hala öyle. Hassas ve zorlandığı için zorluyor. Ama çok zeki, çok duygusal bir çocuğun olacak. Eğer doğru şekilde ilgilenirsen böyle çocuklar tam bir çiçek bahçesi oluyor. Gönlün ferahlayacak onun küçük duygusal zekasını fark ettikçe, gurur duyacaksın ve çok zorlandım ama iyi bir iş çıkardım diyerek kendinle gurur duyacaksın.