forevermom yenidoğan dönemi o kadar zor ki size anlatamam oğlumda çok çektiğim yetmezmiş gibi 2. Çocuğum oldu o da felaket çektiriyor asla uyumuyor.ağlamıyorum artık durumun geçeceğini biliyorum çünkü diğeri 3 yaşına geldi bile. Ama ne biliyim çok zor uykusuzluk,sürekli ağlaması
Böyle kafamı duvarlardan duvara vurasım geliyor. Her gün kendimi dışarı atıyorum ve her gün 2 saatlik uykuyla duruyorum inanın abartmıyorum. O 2 saat de bölük pörçük yarım saat, 15 dk aralarla kalkıyoruz ay allahım çığlık atasım var yazarken bile gözlerim doluyor
- Ayına gircek benimkide.