02ada Kız emzik pek iyi bir şey değil zaten, yani bende kullanıyorum ama ağız yapısını bozuyor diyorlar, ortodontik avent kullan bari. Benim kızım da ağzına alıyor, boş olduğunu anlayınca atıyor 😅 Mama verdikten sonra biberonu çeker çekmez emziği ver ağzına, ya da kendin emzirdikten sonra çeker çekmez emziği ver, o zaman alıyorlar, boş olduğunu anlayana kadar da uyuyor zaten 😅