02ada benim bebeğimde 5 aylık falandı tuttuğunda, çeşit çeşit emzik denedim hepsinde öğürüyodu. Avent emzik emiyor şuan ama inanın 5 ay tutmadı ara ara deniyodum kriz anlarında falan veriyordum ama sonra uyku zamanları verdim. Öğürmediğini fark ettiğimde dalmak üzereyken emziğe pıt pıt vurdum falan alıştı. Şuan sadece uyurken alıyor 15 aylık nerdeyse. Ben almasını istediğim için pes etmedim sürekli ağlayan kolik bi bebekti, belki öyle olmasaydı zorlamazdım 🥰