tazeanneecik şu an beyaz gürültü eşliğinde ayağımda sallayarak okuyorum bu postu. Benimde bebeğim 2 ay 7 günlük tamamen yaşadıklarınizi yaşıyorum. Huysuz bir bebek bizimkide dışarı çıkmak dediğiniz gibi işkence resmen ona tövbe ettim artık. Bugün aşı da oldu daha da kötü olduk sabahtan beri ağlıyor bende ağlıyorum. Geçici herhalde bu zamanlar. Bende bazen nazar olduğunu düşünüyorum bazen atak dönemi diyorum bazen yenidoğan dünyaya alışmaya çalışıyor diyorum ama milletin çocuğu uslu uslu duruyorlar kucakta dışarda bizimki niye durmuyor diye kafayı da yiyorum