2 ay 1 gunluk bebeğim. Yani bir bebek surekli ağlar mi ? Surekli agliyor nefesi kesilene kadar devam ediyor. Uykusu gelse de ağlıyor aç olsa da agliyor her sey icin agliyor. Sırt ustu asla yatmıyor sürekli kucakta olmak istiyor. Sadece geceleri beşikte yatiyor. Gündüz uykusu da kucakta. Ne gazı var ne baska bir seyi. Doktora da götürdük doktor hiçbir sıkıntısı yok diyor ama hic durmadan agliyor ne yapacağımı şaşırdım artik. Sizinde böyle mi yoksa sadece benim bebe mi böyle