zehranur57 tugbisssdgshsh bu adetten sonra mı test yaptırdınız eger öyleyse gebelik yoktur beta da çıkardı
PeekaBoo_ glmra hemen çıktıysa vardır benimde 5 gün geçmişti erken gebelik testi yaptım aynen böyle çıktı, aynı gün kan da vermiştim beta hcg 600 küsür çıktı, kan verin emin olun
glmra PeekaBoo_ gebelik düşünmüyorum rabbim isteyene nasip etsin ama bence yok yarın kanda kesin çıkacak
analikzormus glmra 5 dk sonra çıkıyor asıl sonuç diye biliyorum kuruma çizgisi 10 dkdan sonra çıkıyordu sanki
glmra analikzormus hemen çıktı ilk dakikada ikinci çizgi belirdi ondan korktum zaten çünkü gebelik düşünmüyorum yarın sağlık ocağına kan vericem rabbim isteyene nasip etsin
Huma_kus34 glmra bnde bugun yptım 3 gun gctı dıye arada khve leke gordum anlmadım adetmıyim degılmıyım
nurdagulmom glmra bence yok gibi ya ben erken gebelik testinden hatta bunun aynisiydi adetime 1 hafta kala aldim bundan daha belirgin çıkmıştı hamileydim yani sizin cizginin daha koyu olmasi lazim diye düşünüyorum yok gibi geldi bana rabbim gönlünüze göre versin inşallah
glmra nurdagulmom aynen bende öyle düşünüyorum içim rahat ediyor daha koyu çıkması lazimdi beş gün gecikti sonuçta
beranayi Ben nedense çizgi göremedim ayrıca 5 gün gecikme ile ve erken gebelik testiyle bu çizgi bence imkansız. Adete bir hafta kalaya kadar çıkarıyor bu test adetten beş gün sonra kopkoyu çizgi olması lazımdı
glmra beranayi kameradan net çıkmadı ama ikinci bı çizgi var maalesef yarın kan vericem kesin sonuç çıkar
cicibebek Aynısı bende de çıkmıştı 10 gün gecikmiştim ama degilmişim inşallah sende değilsiniz hayırlısı
ipeksiiimom glmra geç döllenme değilse 5 gün için bu çizgi rengi cok koyu olmalıydı. Artı med marka yapmıştım bi ara daha koyu çıktı ama test yanlışmis
istanbul12 glmra bence de gebelik var Benimde hep böyle çıkıyordu ilk hamilelğimde Hayırlı olsun şimdiden
glmra istanbul12 kan verdim akşama doğru e nabiza düşer dedi adet gecikmesi haricinde hiç belirti yok diğer iki gebeliğim de daha belirgin belirtiler vardı bende yoktur diye düşünüyorum