analikzormus irem10 4. Ay atağından sonra toplayamadık biz. Akşam 8de yatar sabah 4te kalkar emer geri yatardı 7de kalkardı bozuldu şimdi her şey asla düzelmiyor🥹
heymom__ Limoncicegiiiii 6. Ay atağı en zor atakmıs chatgbt’ye yazdım bende 6ay 27 günlük benimde bebeğim. 3 haftaya kadar sürebiliyormus. Bizde 2 gündür biraz biraz bir rahtlama oldu sanki. Anlattığınızdan daha beter bir durumdaydık
Limoncicegiiiii heymom__ saat 7 buçukta 30 dk uyudu hala uyanık boncuk boncuk ağlıyor sabah işe gideceğim bademciklerim şişti çok zorlanıyorum çookk
Limoncicegiiiii heymom__ bende bakayımtum annelik tecrübelerimi unuttum ilk kez çocuk buyutuyo gbym erkek bebek ekstra zor sanki 🥹😪😪😪😪
Limoncicegiiiii heymom__ ayy evet 26. Hafta atağı bu arada bebeğiniz hangi gün doğdu galiba aynı gun doğmuslar😀