Arkadaşlar merhaba çaresizim ondan yazıyorum 2. Bebeğim birincisinde hiç böyle geceler boyu uykusuzluk yaşamadım her gece 22 de uykuya geçtikten sonra en geç saat 1 de ağlamaya başlıyor 4 -5 e kadar ara ara hep uyanık dun gece kabustu resmen 3 ten 5 buçuğa kadar ayakta idi ya ağlıyor ya huzursuz ne yapmam gerekir bana bir akıl verin bildiğim her şeyi unuttum uykusuzluktan sabah kalkıp işe geldim boğazım indi yorgunluktan😒😒😒🙏🏼🙏🏼🙏🏼