cilekli_soda allahım bugün düşme günü mü 8aylık bebeğim yataktan düştü yanında çamaşır katlıyordum saliselik kafamı çevirdim hop yerde allahım keyfi yerinde yemek yedi oyun oynadı gülüyor kaka yaptı falan iyi diye götürmedim doktora. Sabahtan beri ağlıyorum kendimi suçluyorum ama yorumları okuyunca da korktum