gozdee0 çok geçmiş olsun. Benim bebeğim de düştü küçükken. Bilinç kaybı, kusma, aşırı uyku hali olmadığı için ve gülümseme tepkisi olduğu için tomografi çekmemişlerdi. Yani eğer bebeğiniz gün içinde iyiydiyse ve kafasını sert veya köşeli bir yere vurmadıysa hastaneye gitmeye bilirsiniz. Yine de içinize çok sıkıntı girdiyse gidin isterseniz.