zeynebbrn rumeysaaktug ben 2 çocuğumuda müslin örtüsüyle kundakladım. Şuan 6 aya doğru gidiyoruz bakalım. Kundakladığım zaman uykuya geçeceğini anlıyor uykusu var ise sakinleşiyor . Kundak iyi bişry ya yoksa yüzünü gözünü ovuşturmaktan ne uyur ne uyutur