rumeysaaktug 7 buçuk aylık olana kadar kundakladim ablam çocuklarını 9 aya kadar kundakladi bebeğimiz öyle alıştığı icin daha guzel uyuyordu kendisi zaten bırakmak istediği zaman siz anlayacaksınız suan hala sıçrama döneminde olduğunuz icin bence hala kundakta açmayın
Bu arada bebek kundagi bıraktıktan sonra yüz üstü uyumayı öğreniyor o şekilde de baya iyi uyuyor