selamlar. diyet yapmak için iradem var ama evin düzenini nasıl koruyacağım? şu an tek engelim bu gibi. eşim de benimle diyete girmeyi düşünüyor ama oğlum(27 aylık) hergün aynı yemeği yemez, ısıtılmışı zar zor yer zaten yemek noktasında çok seçici. ben hergün kahvaltısından sulu yemeğine hazırlayınca kim bitirecek bu yemekleri? porsiyon az yapsam benim diyet yöntemim öyle değil aralıklı oruç gibi mesela akşam 5ten sonra ağzıma leblebi bile sürmem. muhtemelen tek öğün yiyecek şekilde ilerletirim bi süre ama dediğim gibi oğluma ne yedircem help… 🤯