vilanel aynı durum bendede var bende bazen yutkunma sesleri duymuyorum gece kaç dkka emzirdiğimide alsa hatırlamıyorum alrmda kurmuyorum o uyanınca emziriyorum belkş 5 dkk belki on dkka emşyordur ama sbh bezi çişli oluyor yad ailk uyabdığında çiş oluyor sbh uyandığımda daha cok sütüm var gibi oluyor ztn tazik sorunumda var boğuluyor başta çok sapım yaptım yopun bakımda kaldı diye geldiğşndede eve mama vermicem diye inst ettiğim için her emzirmenşn arkasına sağım yaptım şuandada vakumlu mochi varya süt toplama bi memeyi emdiktne sonr adiğerine geçtiğimde emzirdiğim memeye takıyorum kalan sütü topluyprum bazen 10 bazen 30 cc civarıncıkıyor sonra diğerine de takıyorum bazen ondan hiç cıkmıyor ama 5 on dkka tutuyorum oda sütü artıyor sma sen şuanda süt arttımak için power pumping uyguluyorsun ben onu kızımda yapıyordum onda aynı sizin gibi kendime güvrnmiyordum oyuzden arkasına sağım yapıp biberonla veriyordum ama hep meme reddi ile uğrastım sdce uyurken emzirebilşyordum birde gece uykuda gündüz mama sağım gidiyordum. Oyuzdende biraz bu sefer inat ettim merak etmeyin bnce sizde başarıcaksınız yavas yavas mamayı azaltıp sdce emzirin saat balı emzrin coğalıcaktır