busebzkrt38 benimde böyleydi 2 ay kucağımda uyuttum 24 saat beraberdik bir gün yüzüstü yatırdım arkadaşımın önerisiyle sevdi gerçekten. Şimdi emziriyorum mememde uyuyor sonra yüzüstü bir şekilde yatağa koyuyorum kollarını başını bile düzeltmiyorum o kendi pozisyonunu bulup uykusuna devam ediyor. Başını rahatça çevirebildiği kaldırabildiği zaman siz de deneyin bence öyle uyumayı seviyor olabilir hem sıçramıyorlar da o şekilde.