Yenidoğan dönemi benim için gerçekten “uyuyor ama ne zaman?” dediğim bir süreçti 😅 Gerçi benim bebeğim uyku seven bir bebekti, o konuda biraz şanslıydım 🙈 Ama yine de ilk zamanlar gece-gündüz olayı yoktu, saatler tamamen karışıktı. Şu an 16 aylık ve çok şükür düzenimiz oturdu 💫 Bu süreçte en çok öğrendiğim şey; saatlere takılmak yerine bebeğin sinyallerini takip etmek ve sabırlı olmak oldu. Zamanla gerçekten kendi düzenlerini kuruyorlar 🤍
Yeni annelere tavsiyem; kendinizi strese sokmayın, “neden uyumuyor” diye düşünmek yerine bunun geçici bir dönem olduğunu hatırlayın. Küçük rutinler oluşturmak (gece loş ışık, sakin ortam gibi) gerçekten işe yarıyor 🌙
✨ Sizin bebişler kaç aylık? Uyku düzeniniz oluştu mu? Neler yapıyorsunuz, işe yarayan bir rutininiz var mı? 😄