mavidomatess
Evet benim oğlum da öyleydi. 5 bin tane emzik denedikten sonra Mam markasının emziğini verdim slikon uçla emzirdikten sonra, derken derken onu biraz tutmaya başladı. İlk başlar fırlatıp hiç tutamıyordu. Biraz emzik için zorladım herkes niye zorla emzik verdin diyor da yoksa silikon ucu rahatlamak için tutmak istiyordu. Öyle oturup duruyorduk saatlerce 😅
Gündüz emzik vermiyorum gece veriyorum şimdi uykuya dalmadan önce, isterseniz bir kaç farklı uç deneyip en çok tutabildiğini geceleri verebilirsiniz.