leylaleyll kesinlikle var bence, zaten tükürüğü bile uyarıp süt arttırıyormuş ya, ben sütüm azalmasın diye tutamasa da vermeye çalışıyordum. Bir de çok hızlı emiyor değil mi artık? Eskiden 30-40 dk sürerdi, sütün yarısı akar gider yarısını anca içerdi, şimdi 5-10 dk da içiyor. Çok çok çok mutluyum ben de 🥹
Buradan uç kullanan annelere;
Pes etmeyin, tutamasa da arada deneyin çünkü her bebeğin bir vakti var ve elbet tutuyor. Genelde 2. Aydan sonra çenesi geliştikçe daha kolay oluyor o yüzden biraz sabır, tutamazsa da üzülmeyin çünkü en azından anne sütü alıyor ve en önemlisi anne sütü olur ve ya olmaz besleniyor bebeğiniz o yüzden kendinizi üzmeyin 💓