mahony Sanirim çözümü buldum ben tutup iciircem suyu vs.ne varsa bugün öyle yaptim suyu dökemedi. Bi de diyro ki "dökmicem anneeee "heee pışık dökmicen ben de bardağı tuttuğum halde dokemye çalıştı bide gülüyor sıpa
Eninde sonunda pes edicek diye dusunuyroum inşallah 😬