Aklımı delircem yakında 😱İki gün önce caydanligimi devirdim bulaşıkları yerleştirirken. Halim battı Allah’tan makineye atılıyordu attim hava da bozuktu ama kurudu serdim .Aynı gün annem geldi ineği var süt vs getirmiş dün de pisirdim oğluma da verdim iliyinca .Birazını icti kalanını halıya boca etti hem de bilerek Allah’im daha yeni yıkandı hali kızdım biraz ama yapicak Bi şey yok diye sildim .Sonra bugün oldu 3 defa bardaktaki suyu boca etti tekrar yere ve bilerek yapiyor kızmıyorum yine yapiyor kızıyorum yine yapiyor ne yapicam .Basidna durim diyorum anlık salisede boşalttığı için yetişemiyorum. Yani evet sabretmem gerekiyor başka çare gözükmüyor şu an ama yoruluyorum ya daha şu saat oldu anca oturdum totomun üstüne sabah 8 den beri ayaktayım 😑Yalnız değilim biliyorum kızınca da feci vicdan yapıyorum üfff 😮💨