GezginPaNDa KLORAK Doktor 6 aydan sonra bebeklerin gece beslenmesine ihtiyaç duymadıklarıni aksine gece beslenmesinin zararlı olduğunu söyledi
uykusuzmom_ mervekibb_ öncelikle Maşallah 🧿 Ne zaman o kesintisiz kutsal geceler gelecek diye beklerken bu başlığı görmek. 8 aydır saat başı kalkıyorum iki saat arka arkaya hiç uyumadım dokunmayın uyusun🤣
mervekibb_ uykusuzmom_ 8.ay atağı diye bir şey varmış benim 8. Ay çok zor geçti gerçekten öfke patlamaları ağlama krizleri yaşadığım bir aydı ama 9.aya girince sanki hiçbirini yaşamamışız gibi oldu hahshs
uykusuzmom_ mervekibb_ Doğduğundan beri böyle diye ondan belirttim bizimkinin huyu bu inşallah daha iyi olur uykuları bebeklerimizin 🤲🏻
queenofrose mervekibb_ ay niye uyandırıyorsun çocuğu. İki buçuk aylık. Ben uyandirmiyorum. Acıkınca uyanıyor zaten
mervekibb_ queenofrose yok artık uyandırmıcam zaten ya bende uyuyayım az uyumadan 2 saat önce yediriyorum zaten
mervekibb_ hemshireanne açıkçası sütü bırakır diye korktum o psikolojiyle yaptım sanırım çünkü ek gıdaya meraklı sütümü aramıyor bile bazı bebekler annesinin memesinden ayrılmıyor erken bırakır diye korkuyorum