mervekibb_ Kızlar kızım 9 aylık gece emmek için pek uyanmak istemiyor ama acıkır diye emzirip tekrar yatırıyorum 2 defa siz nasıl yapıyorsunuz
00998 mervekibb_ kızım 7 aylık uyanmadığı sürece beslemiyorum doktorumuza bu konuyu 2 buçuk aylıkken sordum uyanmazsa kendim uyandırayım mı diye kesinlikle hayır kilosu boyu iyi demişti ondan sonra geceleri uyanmıyorsa hiç bir zaman kaldırıp beslemedim
bahobaho mervekibb_ alışkanlık haline gelir bir süre sonra. Doktorum 3 aylık bebeğim için bile acıkırsa uyanır sen emzirmek için kaldırma dedi. Geç prematüre birde bebeğim yani ona ragmen.
SooMin mervekibb_ Zaten uyandırmanıza gerek yok ki bırakın uyusun gece beslenmesi zorunlu değil ilk ay hariç
mevos25 mervekibb_ Bebeğim gece en az 8 kez kalkıyor beş aylık umarım o aylara gelince benim de böyle sorularım olur öffkfkmsla maşallah diyeyim 🧿
hemshireanne mervekibb_ hiç gerek yok uyandırmamaya çalışın. Bide tebrik ederim büyük birşey başarıyorsunuz. Ben beş ayından kalkamıyorum artık bebeğimde uyanmayınca gece beslemesini kesmiştim
mervekibb_ hemshireanne açıkçası sütü bırakır diye korktum o psikolojiyle yaptım sanırım çünkü ek gıdaya meraklı sütümü aramıyor bile bazı bebekler annesinin memesinden ayrılmıyor erken bırakır diye korkuyorum
birdemlikcay mervekibb_ 9 aylık bebeği gece uyandırmanıza hiç gerek yok bırakın rahat rahat uyusun yoksa ilerde büyüdüğünde de uzun süreli uyku uyuyamaz kalkma ihtiyacı hisseder. Ben yenidoğan zamanı haricinde hiç kendim kaldırmadım zaten kendisi acıktıkça uyandı. Ama siz zaten ek gıdaya geçmişsiniz boşu boşuna yorulmayın.
kagansmomy mervekibb_ ben olsam asla uyandırmam beslenme kadar uyku da çocuk için çok önemli maalesef keşke benim bebeğimde emse ve uyusa ne emiyor nede uyuyor buna rağmen bile uyuyorsa uyandırmam uyanınca mamasını veririm 😣
ay_adengunes mervekibb_ bebeğim geç prematüre 36 haftalık doğdu. 2,5 aylıkken doktora sormuştum, hayır uyandırma aç olsa uyanır elleme sakın bırak uyusun demişti. Kendisi uyanmadığı sürece kaldırmıyorum
surprizbebe mervekibb_ uyandırmayın. Mesela gece 12 gibi sizin yatacağınız vakit bir rüya öğünü yapabilirsiniz. Sonra uyanmazsa sabaha kadar ellemeyin
blueberryyy__ mervekibb_ gece uykusu düzenli olması için gece beslenmesi bebek istemedikçe önermiyorlar. Uykusu daha önemli artık bu aylarda
GezginPaNDa mervekibb_ doktor 6 aydan sonra gece beslenmesini kesin . İlerde reflu hastasi olur cocuk dedi
KLORAK GezginPaNDa 6 ay mı? Çocuk daha yeni ek gıdaya geçmiş oluyor nasıl olucak? Anne sütü se çabuk sindiriliyor
GezginPaNDa KLORAK Doktor 6 aydan sonra bebeklerin gece beslenmesine ihtiyaç duymadıklarıni aksine gece beslenmesinin zararlı olduğunu söyledi