Niyesordunbucevabi gulsenaky13 trendyoldaki yorumlara hiç güvenemiyorum mishaya da bakmıştım koruyucu olsun yeter cildim az bi güneşte kıpkırmızı oluyor
asilazmazbalkokmaz Niyesordunbucevabi Cilt tipiniz nasıl? Benim karma. Birkaç yıldır elimin altında olur ikiside, memnunum. Göz yakmıyorlar, yüzde ağırlık yapmıyorlar fazla hafifler, koruyucular, beyazlıkta bırakmıyolar. 🙂
asilazmazbalkokmaz Niyesordunbucevabi Kız kardeşiminde cilt tipi kuru. Onun güneş kremi koleksiyonu biraz yoğun, cilt bakımına önem verir. Cream Co, Avene var elinde hatırladığım. Birde geçen Kremi ve Missha aldırdı bana kendisi için. Birde onlara bakın. 🙂
SooMin Niyesordunbucevabi Beauty of Joseon aldım bu sene hafif bayağı tam kullanamadım ama geçen sene de yine Kore markasıydı kullandığım Ricocell ondan da memnunum annemde bunu kullanıyor
SooMin Niyesordunbucevabi rica ederim ♥️bu arada ricocell aile boyu kullanabilirsiniz her yasa uygun oğluma arada kullanmıştım negatif birşey gözlemlemedim
usenmedimyaptimbirvelet asilazmazbalkokmaz yüz için la roche kullanıyorum ama fazla yağlı olduğundan mı ne sivilce yapıyor 🙃 vücut içinkullanıyorum artık. tatildeyken eziyet başlıyor asıl benimde yatamıyorum yastık veya kıyafet değdiği an hopluyorum yerimden.sonra su toplayıp soyulmaya başlıyor rezalet ya
asilazmazbalkokmaz usenmedimyaptimbirvelet Cilt tipinize mi uygun değil acaba? Ben hiç sivilce sorunu yaşamadım Lrp kullanırken. 🙂 Benimde vücut sıkıntı. Kullanmadığım güneş kremi kalmadı neredeyse piyasada. Senelerdir aynı sıkıntıyı çekiyorum. Her tatil serinletici arıyorum, herkes güneş kremini alıp götürüyor ben serinletici falan yedekliyorum. Çocuğun güneş kremini bile kullandım yok fayda etmedi.🦭 Acısı ayrı kıpkırmızı pancar gibi dolaşıyorum ayrı. Lrp vücutta işe yaradı mı acaba?
usenmedimyaptimbirvelet asilazmazbalkokmaz yok ben pek faydasını görmedim ne yazık ki bitsin diye vücuduma kullandım 😂😂 zaten ben tesettürlüyüm önemli olan benim için yüz. Otelde kadınlar havuzunda açılınca çok yanıyorum bende
simseklivekalpli Niyesordunbucevabi dur güneşler başlıyor şimdiden sürmek lazım. Ben Ekim’de bıraktım. Rüzgar çarptığı için yine izi oldu jsfjjadjjw