Niyesordunbucevabi Kızlar az bi güneşte gezeyim hemen yüzüm yanıyor daha Nisan ayı olmasına rağmen bugün biraz güneşte gezdik yüzüm kıpkırmızı olmuş. Hangi güneş kremi önerirsiniz fiyatı uygun olsun
simseklivekalpli Niyesordunbucevabi gorkito kullanıyorum ben. İndirim zamanı baya iyi fiyatlara geliyor kampanyası oluyor.
simseklivekalpli Niyesordunbucevabi iki üç senedir sadece onu kullanıyorum ben, göz yakmıyor terleyince yapış yapış akmıyor. Ayrıca koruyor da surmeyince hemen bone izi çıkıyor bende 😬
piyanistbanabirak Niyesordunbucevabi ben sinozun pembe olanı kullanıyorum canım çokda beğeniyorum öneririm
Niyesordunbucevabi piyanistbanabirak canım bende hep sinoz kullanıyorum iki üç senedir bu sene farklı alayım dedim geçen yıl kızarıklık yapıyordu
asilazmazbalkokmaz Niyesordunbucevabi Bende beyaz tenliyim. Tatilde asla bronzlaşamıyorum kızarıyorum çok fena. Serinleticilerle duruyorum. Tatilden döndükten sonrada birkaç gün bronzluk yaşayıp soyulmaya başlıyorum. Bilindik çoğu güneş kremini denedim ama hiç birisi serinletici kullanmamı ve kızarmamı engellemedi. Bronzlaştırıcı yağlarda işe yaramadı. Krem önerisi olan varsa eğer alırım. 🙂 Yüz için La Roche Posay veya Shiseido önerebilirim.
usenmedimyaptimbirvelet asilazmazbalkokmaz yüz için la roche kullanıyorum ama fazla yağlı olduğundan mı ne sivilce yapıyor 🙃 vücut içinkullanıyorum artık. tatildeyken eziyet başlıyor asıl benimde yatamıyorum yastık veya kıyafet değdiği an hopluyorum yerimden.sonra su toplayıp soyulmaya başlıyor rezalet ya
eminegzel Niyesordunbucevabi blocer 365 ve bioderma benim en memnun kaldıklarım bir tane de mavi kapaklı beauty of joseon kullanıyorum kore markası o da güzel ama bıodermanın koruyuculuğu tabi daha güvenli geliyor
gulsenaky13 Niyesordunbucevabi ben henüz kullanmadım ama araştırmalar sonucu mishanin gunes kremini sipariş verdim. Siz de araştırın bu markayı. Cildim kuru olduğu icin yeşil kapakliyi sipariş verdim. Yağlı olanlar pembeyi kullanıyor
Niyesordunbucevabi gulsenaky13 trendyoldaki yorumlara hiç güvenemiyorum mishaya da bakmıştım koruyucu olsun yeter cildim az bi güneşte kıpkırmızı oluyor
asilazmazbalkokmaz Niyesordunbucevabi Cilt tipiniz nasıl? Benim karma. Birkaç yıldır elimin altında olur ikiside, memnunum. Göz yakmıyorlar, yüzde ağırlık yapmıyorlar fazla hafifler, koruyucular, beyazlıkta bırakmıyolar. 🙂