bbk88 Geçen sene haziranda oğlum 8-9 aylık iken yapmıştık ilk tatilimizi. Güneş kremi, mayo bez, uv korumalı kollu mayo aynı şekilde korumalı şapka, müslin kumaştan şapkalı pançolar var demiz sonrası kurulanma ve sahilde güneşten korunmak için giydirdim ben pratik ve kullanışlı oluyor, bol bol ince müslin örtü alın yanınıza kurulanmak için, terlemesin diye arabanın altına sermek, güneş için tente gibi kullanmak için işe yarıyor, ateş ölçer, ateş düşürücü, probiyotik gibi acil ihtiyaç olacak birkaç şeyi almıştım yanıma, gerek olursa aramamak için, yürüyorsa kaydırmaz deniz ayakkabısı. Havuza asla sokmuyorum ben hijyenik bulmuyorum, saat 3’ten 4’ten önce de güneşe çıkarmamaya çalıştım tüm yaz.