asilazmazbalkokmaz myavocado Benimki philips 9000. Kumaşı kendisi tanıyıp ısı ve buhar ayarını otomatik yapıyor. Yakma riski yok. Otomatik kapanma özelliği falan var. Hiç uğraştıran bir ütü değil. Açıyorum ütülüyorum bitti. Annemde Grundig kazanlı var. Onun fiyatı daha uygun ama o da çok memnun. 🙂
pudu Bende Kazanlı ütü var Allah var çok iyi ütülüyor ama çok büyük insan nereye koyacağını şaşırıyor ütü masasının üstünde emanet duruyor kendi özel masaları var ondan almak lazım ama dediğim gibi fazla külfetli dümdüz ütü almak en mantıklısı
elifkesim annelife 5 yıl önce kullandım evlenirken çeyizime almıştım ama inanın modelini bilmiyorum. Belki yeni nesiller daha iyidir şimdi normal kullandığım için ona göre yorumladım