Hep buharlı kullandım bir gün bozuldu yaptırmaya sıfırının parasını istediler kocamda kazanlı alalım dedi ne büyük rahatlıkmış kazanlı ütü. Bir kere geçiyorum jilet gibi oluyor çok hızlı oluyor 2 dk da gömlek ütülüyorum tişörtler 30 saniyemi alıyor kotlarımı ütülerim buharlıda iz olurdu kazanlıda hiç iz olmuyor ve sertleştirmiyor