nisakb ben tesettürlüyüm evde yaz mevsiminde ve sıcak havalarda hep elbise etek giyerim soğuk havalarda ise mutlaka en azından renk kombini yapar öyle alt üst takım gibi giyerim tişört tayt da giyiyorum ama pijamalar asla durmam hastalik vs dışında. Ayrıca amaaan evde giycem diye gidip basit görünen şeyleri de almam kumasina malına dikkat ederim, eşime güzel gözükmek vs değil de daha çok kendimi iyi hissetmek adına özenirim açıkçası.