nisakb Ev giyimim konusunda çok paços hissetmeye başladım 😅😅 marka önerisi olan dışarda bi şekilde insan özeniyor ama daha çok evdeyim ve eşim beni daha çok ev haliyle görüyor 😭
ninodurbenimadim nisakb Valla evde döpiyes gezmiyorum ben ya 😂 ama pijamayla da oturmuyorum. Loungewear denilen kıyafet türleri var ya hani spor tarzı alt üst takımlar. Onlardan giyiniyorum rahat oluyorlar tüm gün bebe peşinde koşuyoruz sonuçta. Veya tayt üstü sweatshirt tarzı.
htice2909 nisakb bazen çamaşır sulu tişörtle bazen makyajlı parfümlü kot ve cropla ruh halime göre değişiyor 🤦🏻♀️😅
[silindi] nisakb paçalı don, çiçeklidon, polarlı don kısacası don atlet don, erkekler için bişey yapınca melekler ağlıyor yapmayın😥
nisakb ninodurbenimadim tam aradığım bende o şekilde gezemem ama biraz daha özenli olmak istiyorumnmm
ninodurbenimadim nisakb O zaman H&M, Pull&Bear, Lefties gibi markaların takımlarına göz atabilirsiniz ben buralardan alıyorum genelde. Bazen Penti de çok yumuş yumuş rahat setler çıkarabiliyor 😄
nisakb htice2909 çamaşır sulu tişört beni en dipsiz kuyulara iteler arkadaşım ben zaten çokta iyi değilim 😭
shi [silindi] çok çok güldüm yaaa ☺️☺️ erkek için olmasada birazcık kendimize güzel görünmemiz lazım bence bakımlı olmak erkek için olmamalı diye düşünüyorum
aysuuuum İlk hamilelikte şiddetli geçti ama yine kendime bakabiliyodum. Şimdi ikinci hamilelik ve saçımı taramaya mecalim yok diyeceklerim bu kadar 😂
mutlu27 aysuuuum benim saça bit girse mazAllah yolunu kaybeder o derece sac kremiyle bile avuc avuc kopararak aciyoom düğüm düğüm. Her sabah toplarim ama taramaya mecalim yok .
Tatlican nisakb Birtane pantalonlu triko takım var çok seviyorum. Birtane elbiseli triko takım, Birtane pembe eşofman takımı,ama en çok tayt kazak giyiyorum .
aysuuuum nisakb yok hayatım bunda kusmaktan başımı kaldıramıyorum. Sürekli yardıma ihtiyacım var. İlk çocuğumda peşimde geziyo. Görümcem annem dönüşümlü bana ve oğluma bakıyolar. Her gün serum yemekten kollarım çürüdü kocam da Allah’a emanet peşimizde
-SweetPanda- nisakb Bugün paçama yapışmış eşofmanımı aşaya çeken 3 yaşındaki kızımla wcye zor gittim, diceklerim bu kadar..
nisakb -SweetPanda- bende de onun 2 yaş erkek versiyonu var kafama oyuncak atıp şişirdi iki saat önce ama tutunmaya çalışıyoruz napalım 😭