prensannesi_____ lalinelife Oğlum su an 3 buçuk yaşında 2 buçuk yasinda tuvalete alıştı. Çözemiyorum bende eğer ciddi sıkıntısı olsa geçmez uzun sürer agriyoe dediğinde kıvranırdi diye düşünüyorum. Cok sık hasta olmaz ama bu sabah sadece affedersiniz kakam geldi dedi oturdu ve yapamıyorum zor geliyor dedi oda biraz düşündürdü biraz daha boyle devam ederse götüreceğim sanırım. İnşallah sizinde tahliller temiz çıkar ve rahatlarsınız. Sizin ki kac yasinda acaba
lalinelife prensannesi_____ Kızım hazıranda 3 yaşına girecek inş sizde bu sıkıntıyı atlatırsınız bu sürecler gercek cok zorlayıcı ve yıpratıcı oluyor inş temiz çıkar sonucumuz pazartesiye kadar nasıl bekleyecem bilmiyorm unutmuyorum ama her düşündükce kalbim çarpıyor allahım dermansız dert vermesin ama yavrularımız kücük olunca hersey bi o kadar daha yorucu oluyor
prensannesi_____ lalinelife amin cok sagolun. Herkes şifasını bulur inşallah. bizimki 3 4 saatte bir falan diyor bazen daha uzun bazen daha kısa sizinki sık sık mi diyordu acaba
lalinelife prensannesi_____ Evet söylüyordu ama gündüzleri daha cok sık söylüyordu sizin dediginiz gibi bazen bi gün söylemiyordu bazende gün içerisinde sık sık söylüyordu üç dört saatte bi söylüyordu
lalinelife prensannesi_____ Doktor antibiyotik verdi demiştiniz antibiyotik yerine sarmısak kürünü duydunuz mu bilmiyorum bizde çok antibiyotik kullanırdık ama Instagram’da melike yücel hastalanmayan çocuk diyetisyeni onun önerdiği sarımsak kürü var biz gercekten çok faydasını gördük gecen hafta ateşlendi hemen sarımsak küründen verdim üç dört gün ve şimdi cok şükür hic birseyi yok benim kızımda geniz eti var hastalandığında ateşi çıkar ve çok yüksek sekilde seyreden hastane yatırlarımız oldu bu sebebten ama bu hafta bu sarımsak küründen verdim yükselmeden kötü olmadan toparladı bi kac günde sizde bakın isterseniz gerçekten çocuklara yönelik cok faydalı bilgiler paylaşıyor
urgabemm lalinelife ben de haftada bir kez sarımsak kürü yapıyorum, bir de Hindistan cevizi yağı bağırsak mikrobiyatası için
urgabemm Forumda kim ne yazsa aynısını yaşıyorum aynı şekilde , Dr bize de Akdeniz anemisi hiç duydunuz mu aile de var mı diye sordu ama tahlil vs istemedi
lalinelife urgabemm Bizim Akdeniz anemisi tahlil sonucu çok şükür temiz çıktı karın ağrımızda bezi bıraktıktık bu sürectede karın agrımız yok