prensannesi_____ ben de Dr a gittim kan tahlili idrar ultrason temiz çıktı sadece idrarda mukus çıktı son sınır 8 bizimki 9 ondan olabilir dedi Dr antibiyotik ve bir ilaç verdi bağırsak için 1 hafta kullandım 27 marttan beri . Ama hala ne yese ara ara diyor. Ama dk da geçti diyor oyun oynarken ya da çizgi film izlerken hiç aklına gelmiyor. Ben çok ekmek yersen , çok çikolata yersen karnın ağrır dediğim için mi 1 ekmek yese çok karnım ağrıdı yiyor hala çözemedim bu durumu ekmekte kabız olmaması için diyorum çok yeme dşye 2 günde bir kaka yapıyor ve kakayı hala beze yapıyor