Gurbetteyim, ailemden 1300 km uzakta tek başıma bakıyorum, çalışıyorum üniversitede akademisyenim ve eşim de polis memuru ne kadar zorlandığımızı tahmin edebilirsiniz… Üstelik oğlum 4. Ay atak döneminde :( Allah hepimizin yardımcısı olsun gerçekten çok zor ama biz çok güçlüyüz bunun da üstesinden geliriz 🙏🏻