kpd aynı şeyleri çoğu anne olarak yaşıyoruz ben dışarıya asla kulak asmıyorum sizde asmayın çünkü bebeğini en iyi düşünen ilk önce annesidir kendimize suçluluk duygusu yüklemeye gerek yok bebeklerimizin doyması onların sağlığı her şeyden daha önemli🙏