Merhabalar, ben daha burada yeniyim. Bebeğim 14 günlük. İlk günlerde sütüm yetmediği için bebeğim sarılık oldu. Ben de mamadansa anne sütü alması için sütümü sağarak vermek zorunda kaldım. Çünkü göğüs ucum neredeyse hiç yoktu ve bebeğim silikon ucu da tutamadı. Sarılığı geçsin diye 3-5 gün sürekli (2 saatte bir) sağım yaptım ve şükür sarılığı yoğun bakıma gerek kalmadan geçti. Düzenli sağım yapınca sütüm de hızla arttı. Ama bu sefer de bebek memeyi asla kabul etmemeye başladı. Hala daha sürekli emzirmeyi deniyorum ama morarana kadar ağlıyor ve kesinlikle emmiyor. Ben de olabildiğince anne sütü almasını sağlamak için gece gündüz 2 saatte bir sağım yaparak besliyorum. Çok şükür şimdilik ihtiyaçtan bile fazla süt çıkıyor mamaya gerek duymuyoruz. Ama kimileri emzirme sen sütün kesilir diyor, kimileri de 9-10 ay boyunca sadece sağımla besliyorum diyor. Gerçekten sadece sağarak besleyen ve sütü kesilmeyenler var mı? Bunu bizzat deneyimlemiş annelerin desteğine ihtiyacım var. Ya ilk 6 ay anne sütü veremezsem bu şekilde diye çok endişe ediyorum.