Buselim benim yerim çok geniş değil ama mutfakta da oturma odamda da masa var. Mutfaktakini yemek için kullanmıyoruz çünkü alan çok dar sandalye koyacak yer yok ama mesela çok da işimi görür kettle, ekmek sepeti, meyve, oğlanın biberon kurutucusu falan hep üstündedir, yoğurdu mayalamak için oraya koyarım vs. Odadaki masamda da yemek yeriz, okey oynarız, suu koyarım oeçetelik üstündedir falan. Yani birazda sizin kullanımınıza bağlı.