Misafir çok ağırlıyorsanız eğer salon masası
şart. 🙂 Benim mutfağımda da salonumda da var. Fazla kalabalık olduğumuzda iki masayıda açıyorum. Mutfağım büyük olmasına rağmen iki kişilik bir masa alayım diyordum ama ağırladığım misafirleri düşününce mutfak masam olmasa çok sıkış tepiş ve zor olurmuş. İki masa rahatlık. Yeri geliyor misafirlerimi mutfak ve balkonda ağırlıyorum mesela salona geçilmiyor bile.